طراحی وب سایت

طراحی وب سایت ،فروشگاه اینترنتی ،سئو و بهینه سازی وب سایت

طراحی وب سایت

طراحی وب سایت ،فروشگاه اینترنتی ،سئو و بهینه سازی وب سایت

سرور چیست؟


سرور یک کامپیوتر همیشه روشن و همیشه در دسترس است.

به عبارت دیگر سرور نوعی کامپیوتر است با امکانات نرم افزاری و سخت افزاری خاص که این کامپیوتر همیشه باید روشن و به اینترنت متصل باشد تا سایت هایی که بر روی آن قرار می گیرند بصورت 24 ساعته این سایت ها قابل دسترس باشند.


ادامه مطلب

کاربرد متا تگ در طراحی وب سایت


 

اگر فردی بهینه سازی و سئو را یاد گرفته باشد و یا با اصول اولیه ی آن آشنا باشد این کلمات را بخوبی می شناسد: متا تگ.

اغلب کاربران به استفاده از این کلمات اعتقاد دارند و آن را امری مهم می دانند،در حالیکه برخی متا تگ را فراموش کرده اند.در متن زیر به اهمیت کاربرد متا تگ و مواردی که لازم است درباره ی آن بدانید پرداخته ایم.


ادامه مطلب

Rss چیست؟


 آر اس اس پدیده ای است که امکان جمع‌آوری اطلاعات و اخبار را از سایت‌های مختلف فراهم می‌کند بدون این که مجبور باشید از این سایت به آن سایت سر بزنید. ویژگی آر اس اس( RSS) هم مثل بقیه تکنولوژی‌های خوب، در سادگی آن است :یک فرمت سریع و استاندارد، شبیه همان بولتن‌های خبری است منتها به شکل الکترونیک.


ادامه مطلب

کسب 5 رتبه اول در گوگل


کسب 5 رتبه اول در گوگل

هنگامیکه کاربران وب سایت کلمات مهم و کلیدی مورد نظرشان را در موتور های جستجوگر گوگل وارد می کنند، بیشتر آنها اولین رتبه موتور های جستجوگر را انتخاب می کنند. اگر می خواهید بازدیدکنندگان با موتور های جستجوگر به سایت شما هدایت شوند، باید در 5 رتبه اول گوگل قرار داشته باشد.

ادامه مطلب

راههای افزایش ترافیک وب سایت

روش های افزایش ترافیک وب سایت

 مشترکین

۱. برای سایت خود یک خروجی از نوع خوراک (rss) آماده کنید. البته سرویس‌های وبلاگ‌نویسی رایگان ایرانی و خارجی معمولا این امکان را دارند.

۲. برای خروجی خوراک سایت خود از Feedburnerاستفاده کنید. فیدبرنر مزایای زیادی دارد که آمار خوانندگان فید و استانداردسازی خوراک، مهم‌ترین مزیت آن است.

ادامه مطلب

اصول مهندسی در طراحی سایت

اصول مهندسی در طراحی سایت

با پیدایش وب سایت خیلی چیزها تغییر کرده است. که می توان این تغییرات را درسیستم‌های اطلاعاتی و معماری سیستم‌ها ی ارائه شده، کیفیت طراحی آنها و نحوه ارتباطشان با کاربران مشاهده کرد. اگر بخواهیم علت این تحول و دگرگونی را بررسی کنیم می‌توانیم به تعداد کاربران و احتیاجات گروهی آن‌ها اشاره کنیم که تعیین کننده جزئیاتی خواهد بود که نیازهای آن‌ها خواهد داشت.

ادامه مطلب

سایت ساز چیست؟


سایت ساز، برای طراحی وب سایت که توسط برخی افراد یا شرکت ها برای پیاده سازی صفحات وب استفاده می شود. در واقع سایت ساز نرم افزار آماده ای است که در آن از سیستم یا cms یا پرتال های آماده روی سرور جهت طراحی برای انواع سایت ها استفاده می شود.


ادامه مطلب


ایمنی کامپیوتر،اینترنت و جلوگیری از هک شدن

ایمنی کامپیوتر،اینترنت و جلوگیری از هک شدن


در این مقاله قصد داریم تا دربارهء روش های افزایش امنیت کامپیوتر و اینترنت صحبت کنیم. امیدواریم با خواندن این مقاله اطلاعات و دانسته های خود را بالا ببرید تا از خطرات اینترنت و هک شدن در امان باشید.

ادامه مطلب

مزایای وب سایت نسبت به وبلاگ


در دنیای امروز همه دوست دارند خود را به نوعی در Internet معرفی کنند. برخی از افراد از وبلاگ برای رسیدن به این هدف استفاده می کنند و برخی نیز از وب سایت.


در واقع وبلاگ راه صحیحی برای این کار نمی باشد به دلایل زیر:


ادامه مطلب





توانایی گوگل در تجزیه و تحلیل سایت

توانایی گوگل در تجزیه و تحلیل سایت

کوشش هایی که برای تبلیغات و بازاریابی اینترنتی انجام می دهید احتیاج به بررسی دارد. وسیله ای که می توانید با آن منشاء ایجاد ترافیک، تبدیل و درجه بندی و خیلی موارد دیگر را رسیدگی و مطالعه کنید گوگل آنالیز است. خاطر جمع شوید که در سایت خود،این ابزار و یا گونه های دیگر آن نصب شده باشد.


ادامه مطلب