طراحی وب سایت

طراحی وب سایت ،فروشگاه اینترنتی ،سئو و بهینه سازی وب سایت

طراحی وب سایت

طراحی وب سایت ،فروشگاه اینترنتی ،سئو و بهینه سازی وب سایت

امضای دیجیتال چیست؟


شاید تاکنون نامه های الکترونیکی را دریافت کرده اید که دارای مجموعهای از حروفو اعداد در انتهای آنان می باشند . در اولین نگاه ممکن است اینگونه تصور گردد که اطلاعات فوق بی فایده بوده ! در حقیقت ما شاهد استفاده از امضای دیجیتال در یک نامه الکترونیکی می باشیم. به منظور ایجاد یک امضای دیجیتال از یک الگوریتم ریاضی به منظور ترکیب اطلاعات در یک کلید با اطلاعات پیام ، استفاده می شود . ماحصل عملیات ، تولید یک رشته مشتمل بر مجموعه ای از حروف و اعداد است .

ادامه مطلب

پورتال چیست؟

پورتال چیست؟پورتال به معنی دریچه و درگاه است ولی  در مفهوم اینترنتی و طراحی وب سایت منظور صفحه وبی است که امکان دسترسی راحت را به کاربران جهت اعلام خواسته هایش می دهد. درواقع پورتال دریچه ای است که مخاطبان را وارد دنیایی از دانستنی ها و مقالات مورد نظر می نمایند.

ادامه مطلب

اسپم (Spam) چیست؟


اسپم (Spam) چیست؟

بدون شک تاکنون تعداد زیادی ایمیل‌های ناخواسته دریافت کرده‌اید. بعضی ادعا می‌کنند شما را به سرعت ثروتمند می‌کنند. قول محصولات یا خدمات جدید را می‌دهند. بعضی فضایی از صندوق پستی شما را اشغال می‌کنند و از شما می‌خواهند که ایمیل را به بقیه ارسال کنید یا وب سایت مشخصی را ببینید.

ادامه مطلب

نرم افزارهای جایگزین فتوشاپ در طراحی سایت


بیشتر افرادی که طراحی وب سایت انجام می دهند، نرم افزار فتوشاپ برای تغییر عکس ها با وجود همه نوع ابزار و خدمات برای رفع نیاز و ایجاد خلاقیت، بسیار مناسب است. و همچنین برنامه فتوشاپ برای کارهای گرافیکی در طراحی وب سایت بسیار کاربرپسند و قابل تنظیم و دارای ورژن های مختلفی است.

ادامه مطلب


طراحی سایت با جوملا


عصر حاضر عصر اطلاعات و شبکه های کامپیوتری و ارتباطات است. وب سایت به عنوان یک مدل ارتباطی قدرتمند در اینترنت محصوب می شود، به طوری که اغلب سازمان ها، ادارات، شرکت ها، موسسات و حتی افراد تمایل به سفارش طراحی سایت برای خود یا سازمان مطبوعشان دارند. تا از طریق آن خودشان را به دنیا معرفی کنند. این موضوع یک اجبار است و همه به این نتیجه رسیده اند که بدون حضور در اینترنت، از دنیای ارتباطات عقب خواهند ماند.

ادامه مطلب


طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی

امروزه با فن آوری بازاریابی اینترنتی و استراتژی طراحی وب سایت، فروش کالا معنی دیگری به خود گرفته است. روش های فروش محصولات و خدمات به صورت آنلاین ممکن است متفاوت باشد، اما قوانین کلی همان است و امکان دارد در طراحی سایت شما نیزتاثیر بگزارد.

ادامه مطلب

طراحی سایت با جاوا اسکریپت


طراحی سایت با javascript

جاوا اسکرپت گسترده ترین زبان اسکرپت نویسی مورد استفاده در اینترنت است.بسیاری از سایتها از این زبان برایساختن صفحات پویایی که در کامپیوتر کاربر اجرا می شونداستفاده می کنند. تقریباً همه مرورگرهای مشهور از این زبانپشتیبانی می کنند و اگرچه امکان غیر فعال کردن آنتوسط کاربران وجود دارد اما طبق آمار جاوا اسکرپت در مرورگرهای بیش از 90 درصد کاربران اینترنت فعال است.

ادامه مطلب

بک لینک ها در طراحی وب سایت

بک لینک ها در طراحی وب سایت


بدست آوردن بالاترین امتیاز در لیست موتورهای جستجوگر کار راحتی نیست. برای رسیدن به این موقعیت باید بطور مداوم برای وب سایت بک لینک ساخت. راهکارهایی برای این امر به شرح زیر است: 

ادامه مطلب

طراحی سایت با C#.net


طراحی سایت با C#.net

#C نیز یکی از زبان های برنامه نویسی برای طراحی وب سایت است که بر پایه ساختار زبان C و برای برنامه نویسی در محیط .Net طراحی شده است.

ادامه مطلب

عنوان صفحه و افزایش نرخ کلیک


عنوان صفحه و افزایش نرخ کلیک

یکی از اصلی ترین قسمت های وب سایت برای کاربران و رباط های موتورهای جستجوگر عنوان صفحه می‌باشد. در این مقاله می‌خواهیم در رابطه با نحوه سئو و بهینه سازی عنوان صفحه و رابطه آن با افزایش نرخ کلیک کاربران در نتایج جستجو، بپردازیم.

ادامه مطلب