طراحی وب سایت

طراحی وب سایت ،فروشگاه اینترنتی ،سئو و بهینه سازی وب سایت

طراحی وب سایت

طراحی وب سایت ،فروشگاه اینترنتی ،سئو و بهینه سازی وب سایت

پسوندهای دامنه

پسوند :

انتخاب پسوند دامنه برای یک آدرس دامنه ی سایت طراحی شده اجباری است ، پسوند دامنه سایت را می توان از میان گزینه های موجود و با توجه به نوع یا محل فعالیت وب سایت انتخاب نمود. پسوندهای مجاز و معتبر دامنه در واقع پسوندهایی می باشند که توسط کمیته مخصوص تایید و تصویب پسوندها یعنی ICANN تایید شده باشند. این پسوندها از نظر فنی Top Level Domain یا به اختصار TLD اطلاق می گردند که می توان آنها را در سه دسته کلی به ترتیب زیر تقسیم بندی نمود:

ادامه مطلب

روشهای جدید سئو

در سال جدید زمان مناسبی برای بررسی کردن 1ساله گذشته و دیدن این مسئله است که چقدر شما در فعالیت های آنلاین موفق بوده اید. بنابراین روش های سئو در سال جدید را بررسی می کنیم تا صاحبان وب سایت ها نکات و محدوده هایی که باید در سال جدید بررسی کنند را یاد بگیرند.

ادامه مطلب

نرم افزارoutlook چیست؟

نرم افزارoutlookچیست؟

نرم افزار Outlook برجسته ترین نرم افزار مدیریت پست الکترونیک یا ایمیل می باشد. شرکت مایکروسافت این نرم افزار را به طور پیش فرض در ویندوزجای داده. به کمک این نرم افزار شما می توانید نامه های الکترونیکی را که برایتان رسیده بخوانید، آنها را مدیریت و دسته بندی کنید، به آنها پاسخ بدهید، به دیگران نامه الکترونیک ارسال کنید و کارهای دیگری که بررسی خواهیم کرد.

ادامه مطلب

Name server چیست؟


Name Serverیا NS آدرس سروری است که در اینترنت جهت میزبانی سایتها تعریف شده است. به عبارت دیگر یک سرور اینترنتی با استفاده از NS اختصاصی خود قابل شناسایی می باشد.

معمولا اغلب سرورهای اینترنتی دارای دو NS می باشند. به عنوان مثال آدرس NSهای سرور گروه طراحی وب سایت  بصورت زیر است:

NS1.SiteSazi.com

NS2.SiteSazi.com