طراحی وب سایت

طراحی وب سایت ،فروشگاه اینترنتی ،سئو و بهینه سازی وب سایت

طراحی وب سایت

طراحی وب سایت ،فروشگاه اینترنتی ،سئو و بهینه سازی وب سایت

پیش گیری از هک شدن

پیش گیری از هک شدن

کاربرانی که از مودم بی سیم برای متصل شدن به اینترنت استفاده می کنند خطر هک شدنشان زیاد است. شما نیز اگر از این مودم برای اتصال به اینترنت استفاده میکنید و متوجه کم شدن غیرمعمول حجم اینترنت خود شده اید احتمال دارد رمز عبور مودم شما توسط هکرهایی که در نزدیکی شما زندگی میکنند هک شده باشد. در این جا به معرفی نکاتی برای پیشگیری از هک شدن می پردازیم.  -  توجه به پیشنهاد شرکت مایکروسافت ؛ مایکروسافت میگوید بهترین نوع رمزگذاری روی مودم شبکه بی سیم، پروتوکل های امنیتی WPA-PSK و WPA2-PSK هستند. طراحی وب سایت این نوع پروتکل ها، رمز عبور شما را هر میلی ثانیه رمزگذاری می کنند و درصد هک آن را به 64 سال آینده موکول می کند! تعجب نکنید، این واقعیت این نوع رمزگذاری است.

 - اگر از چند کامپیوتر برای برقراری با اینترنت استفاده نمی کنید مودم خود را بر روی حالت Bridge  تنظیم کنید.

 - در صورت استفاده از حالت PPPOE بر روی مودم، قابلیت MAC Filter را بر روی مودم فعال کنید.

 - برخی برنامه ها نظیر Wireless Network Watcher می توانند به شما جهت مشاهده اتصالات دستگاه های بی سیم به مودم شما پیغام هشدار دهند. در صورت مشاهده اتصالات ناشناخته آنها را قطع کرده و یا هرچه سریع تر رمز عبور مودم خود را تغییر دهید.

 - از یک نرم افزار Firewall  قدرتمند استفاده کنید. فایروال ها با بستن پورت های اضافی بر روی ویندوز، راه را برای هکرها مسدود می کنند.

 - هرگز رمز عبور خود را به دبگران ندهید، سعی کنید خودتان رمز عبور را وارد دستگاه آن ها کنید.

 - برخی شرکت های سرویس دهنده اینترنت، سرویسی را فراهم می کنند تا هر کاربر تنها با یک MAC Address بتواند به اینترنت و طراحی وب سایت  مورد نظر متصل شود. اگر فقط از یک کامپیوتر برای متصل شدن به اینترنت استفاده می کنید با استفاده از این سرویس اطمینان پیدا می کنید که فقط خودتان هستید که می توانید به مودم متصل شوید و از طراحی سایت استفاده کنید.

 - هنگامی که برای زمان زیادی از محل کار یا خانه خارج می شوید به راحتی مودم خود را خاموش کنید.

 - شما می توانید با مراجعه به طراحی وب سایت سازنده مودم، آخرین نسخه Firmware مودم را نصب کنید تا تنظیمات نرم افزاری مودم شما نیز به روز رسانی شود.

 - اگر کامپیوتر شما به مودم نزدیک است و می توانید از سیم برای اتصال به آن استفاده کنید، با اتصال سیم به مودم می توانید تنظیمات مربوط به اتصال بی سیم را در مودم غیرفعال کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.